Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, June 22, 2012 | 9:22 PM | 0 Atasinchi
Hi there,

Lama dah tak update blog neh sebab kan kitaorg agak bz untuk bekerja dan berusaha ke next stage. Kami juga tahu bukan senang untuk berjaya tapi kalau usaha itu ada, tak kemana pown jauhnya.

Berita banyak yang tersebar tentang kebaikkan kami juga keburukan.

Tak pernah tersangka kami neh agak popular tak tau la dari segi apa. Mungkin ramai juga kata kami ini giler glamer tapi kami tak pernah kesah. Anda juga akan berusaha hingga ke penghujungnya kalau tahu endingnya and bagus kan? Tak salah juga kami mencuba.

Namun ada juga sesetengah pihak yang tak berapa nak senang dengan tindakan kami. Kami mengaku bahawa tak semua kami lakukan itu baik tapi kami rasa kebanyakkan hanya utk kebaikan semua orang. Kami tak cuba merampas hak atau mencuri nya cuma kami juga sering mencari peluang tapi jikalau tak di nampak orang pun tiada gunanya. Bukan meminta balasan tapi hanya untuk menunjukkan kami itu wujud di situ.

Kami juga mengaku bahawa kami tak berapa menarik dari segi fizikaliti iaitu saya [Tinie], selaku penulis blog pada hari ini. Hehe. Dari segi fizikal, tak banyak yang kita boleh adili tetapi... itu terpulang kepada siapa yang mengadili. Mungkin saya [Tinie] tak layak untuk berada di kalangan orang cantik tetapi saya tetap mencuba kerana cubaan yang tak pernah putus akan sentiasa membuahkan kejayaan yang tak di sangka.

Mungkin orang akan kata :

"Poyonya dia neh budget hebat la tuh"
"Dia ingat dia siapa nak sikap macam tuh?"
"Hebat sangat ke dia tuh, aku tengok simple je, tak cantik pown?"
"Kalo korang nak tau, dia neh la nak rebut semua kuasa ada"

Kalau nak list apa orang kata itu memang banyak dalam kehidupan neh tapi itu bukan tanda kita harus tunduk pada kehendak mereka. Teruskan usaha dan tunjukkan pada yang patut yang kita juga boleh berjaya. Bagi kawan saya [Sarah] yang sememangnya makin malas update blog. haha. Jangan marah sarah! Dia juga cuba dengan begitu susah payah untuk berjaya. Bagi beliau, dengan rupa paras dan kata2, bukan menjaminkan kejayaan.

Bak kata beliau :

"Allah tuh sekarang balas cash tau!"

Hahah, betul kata dia, kami neh bukan la kuat agama macam orang lain. Dalam erti kata lain kami neh tak pernah perfect tapi selaga ada daya, selagi tuh kami akan berusaha.

So selagi ada nyer kami kat company tersebut, selagi tuh la kami neh akan bekerja dan teruskan usaha tuh.

Kepada yang tak berapa suka kami, kami tak harapkan kamu semua sukakan kami tapi kami akan berusaha tak ganggu hidup kamu.

Kepada yang merasakan kami neh menganggu hidup kamu, as we said above, Insya Allah tak der la lagi lepas neh. Kami tahu anda tahu bahawa quote :

"Allah tuh sekarang balas cash tau!"

Sentiasa di sisi anda. Gunakan wisely dan kami doakan kamu semua berjaya dengan usaha titik peluh sendiri. Kerana benda macam tuh lebih memberi kesan dalam diri kita rather than kita neh menang atas usaha orang lain.

Jadik mari lah kita renung renungkan!

Until next time, celoteh saya mungkin ada di sini lagi!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Welcome to our Empire!!.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ I Thank Them Wif da' Template ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google